Академиялық адалдық лигасы

Академиялық Адалдық Лигасының жалпы қағидалары негізінде студенттердің оқу нәтижелерін бағалау критерийлері

 

Академиялық Адалдық Лигасының жалпы қағидалары негізінде студенттердің оқу нәтижелерін бағалау критерийлері

 

Осы құжат ESG-2015 стандарттарына сәйкес студенттерді оқыту және бағалау сапасының стандарттарын жетілдіруге бағытталған, сондай - ақ жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының (бұдан әрі-ЖЖОКБҰ) лига мүшелеріне қолданылатын объективті бағалау стандарттарына сәйкестік дәрежесін түсінуге бағытталған. Оқыту сапасы мен студенттерді бағалаудың ашықтығын арттыру Академиялық адалдық лигасы (бұдан әрі - Лига) мүшелерінің басымдығы болып табылады. Осы критерийлерді орындау, сондай-ақ ЖЖОКБҰ-да осы критерийлерге сәйкес келетін белгіленген рәсімдердің болуы лига мүшелері үшін маңызды тәжірибе болып табылады.

** Критерийлерді Лиганың жұмыс тобы жоғары білім беру ұйымдары мен беделді университеттердің тәжірибесі негізінде әзірледі (библиографияны қараңыз).

 

Негізгі ережелер

  1. ЖЖОКБҰ студенттердің жеке мүмкіндіктерін ашу үшін оқыту сапасын және оның барлық элементтерін арттыру қағидатын ұстанады.

  2. ЖЖОКБҰ студенттерді ашық түрде және әділ бағалаудың жоғары академиялық стандарттарын ұстанады.

  3. ЖЖОКБҰ бағалаудың негізгі ережелері мен критерийлеріне қол жеткізудің және оны ұстанудың тетіктері мен тетіктерін дербес таңдауға құқылы.

 

Критерийлер:

  1. Бағалау критерийлері - студенттердің ағымдық, аралық және қорытынды бағалары жүргізілетін силлабуста және емтихан парағында нақты жазылған параметрлер.

  2. Силлабуста бағалау кезіндегі барлық параметрлер мен олардың салмақтық үлесі көрсетілген бағалау критерийлері (evaluation criteria) бөлімінің болуы.

  3. Студенттің емтихан парағында бағалау кезіндегі барлық параметрлер мен олардың салмақтық үлесі көрсетілген бағалау өлшемдерінің (evaluation criteria) болуы.

  4. Ағымдағы, аралық және емтихан жұмыстарын бағалау мысалдары әр параметр бойынша қойылған бағаларды да, жалпы бағаны да көрсетеді.

  5. Бағалау шкаласы - ЖЖОКБҰ оқытушыларының бағалаудың барлық диапазонын пайдалану кеңдігі.

  6. ЖЖОКБҰ қолдану жиілігі қолда бар бағалардың барлық диапазонында 0% - дан 100% - ға дейін.

  7. Ұсынылған тар бөлінген бағаларды құжатталған талдау процедуралары.

  8. ЖЖОКБҰ ең жоғары арифметикалық балл әдісі немесе студенттердің үлгерімінің % ең жоғары мәні бойынша бағаларды бөлу бойынша талдаудың, медиананы және стандартты ауытқуды талдаудың пайдасына бағаларды талдаудан бас тарту үшін қабылдайтын қадамдар.

  9. Үздік бағалаудың ерекшелігі - нұсқаулықта және ережелерде 90% - дан 100% - ға дейін үздік баға қою үшін ерекше параметрлердің нақты сипаттамасы.

  10. Оқу ережелерінде 90-100% тамаша баға қою үшін нақты және ерекше сипаттамаларды көрсету.

  11. Үздік бағаларды қою статистикасы 90% - дан 100% - ға дейін және 15% - дан асқан жағдайда олардың сыни талдауы.

  12. Қызыл диплом беру статистикасы және 5% - дан асқан жағдайда оны сыни талдау.

  13. Семестрлік жинақтау бағалары - бүкіл семестр бойы студенттің пән бойынша балл жинауына арналған процедуралық ережелер.

  14. Аттестаттау және тапсырмалар бөлімінде жинақтау үшін нақты ең жоғары балл мәндері көрсетілген пәндер силлабустары.

  15. Оқу ережелерінде көрсетілген пән бойынша барлық оқу уақыты ішінде студенттің баға баллдарын жинақтау механизмі.

  16. Бағалауды талдау қағидаттары мен рәсімдері - оқыту сапасын арттыру және баға қою үшін деректерді жинау, талдау, қарау және шаралар қабылдау тетігі мен рәсімдері.

  17. Қойылған бағаларды талдау рәсімдерінің болуы және оларды академиялық бөлімшелерде талқылау.

  18.  Ауытқуларды талдаудың қолда бар мысалдары (фактілері), мысалы, медиананың жоғары мәні, стандартты (орташа квадраттық) ауытқудың жоғары мәні, оларды анықтау және жою механизмі бар қалыпты үлестіруден жеке бағалар санының дисперсиясының жоғары мәні, бұл ЖЖОКБҰ-да осы рәсімдердің жұмысын көрсетеді.

  19. Бағалауға келесі параметрлерді қамтитын емтихан сессиясының қорытындысы бойынша ЖЖОКБҰ – ның есептік құжатталған рәсімдері-академиялық құрылымдардың медианалық бағасының мәні, бағаларды қалыпты бөлудің стандартты ауытқуының мәні, қойылған бағалар санының дисперсия мәні.

  20. Бағалауды бөлу қисығы (Bell Curve) - ЖЖОКБҰ - ның үлкен академиялық бөлімшесі бойынша бағалардың бөлінуін талдау үшін қалыпты үлестіру диаграммасы құрылады - сандық бағалау функциясы ретінде қойылған бағалар саны. Оқытушылар мен ЖЖОКБҰ - ның кіші академиялық бөлімшесі бойынша бағалардың бөлінуін талдау үшін қалыпты үлестіру диаграммасы құрылады-төмендегі кестеде көрсетілгендей әріптік бағалаудың функциясы ретінде қойылған бағалар саны.

  21. емтихан сессиясының қорытындылары бойынша бағалардың сандық немесе әріптік мәндері бойынша бағалар санын қалыпты бөлу диаграммасы түріндегі деректер.

  22. ЖЖОКБҰ-ның, Академиялық бөлімшенің, оқытушының (жжокбұ-ның) медиандық бағалау көрсеткіші бойынша деректер.

  23. ЖЖОКБҰ, академиялық бөлімшенің, оқытушының бағаларын бөлудің стандартты ауытқу көрсеткіші бойынша деректер (σовпо).

  24. ЖЖОКБҰ, академиялық бөлімше, оқытушы үшін 90 және 70 баллдар санының ауытқу дисперсия көрсеткіші бойынша деректер (σ270 және σ290).

 

  1. а. қисық бойымен қалыпты таралу процесінде (Bell Curve) бағалау келесі арақатынаста бөлінеді:

"А"," А - " (90-100 %) - реферативтік топтағы студенттердің жалпы санының 10% - ынан аспайды;

"В+"," В"," В - " (75-89%) - реферативтік топтағы студенттердің жалпы санының 25% артық емес;

"С+"," С", "С -" (60-74%) - реферативтік топтағы студенттердің жалпы санының кемінде 30% ;

"D+"," D"," D - " (50-59%) - реферативтік топтағы студенттердің жалпы санының кемінде 25% ;

"F" (0-49%) - реферативтік топтағы студенттердің жалпы санының кемінде 10% - ы.

  1. Барлық бақылау іс-шараларын бағалау кезінде ЖЖОКБҰ оқытушылары шағын ағындарды (30 адамнан кем) және сертификаттау бағдарламаларына (ACCA, CFA, FRM, CIMA, HRCI және т. б.) кіретін пәндерді қоспағанда, жоғарыда көрсетілген арақатынастарды ұстанады.)
     

  2. Көрсетілген бөліністерден 5% - дан артық ауытқулардың әрбір жағдайы алқалық органдардың талдау нысанына айналуы тиіс және ЖЖОКБҰ ден қою шараларын қабылдауды қамтамасыз етеді.

 

  1. ЖЖОКБҰ оқытушылары барлық студенттердің құзыреттіліктерін сараланған бағалауға мүмкіндік беретін бақылау шараларының әдістемелік әртүрлілігін қамтамасыз етуге міндетті.

  2. Бағалаудың және баға алудың академиялық адалдығы  студенттердің жұмысын бағалау кезінде баға қою критерийлерін және критерийлер бойынша қойылмаған апелляция механизмдерін қатаң сақтау рәсімдері.

  3. Ағымдағы және аттестациялық жұмыстарды бағалау қағидалары мен рәсімдері.

  4. Мәлімделген бағалау критерийлері бойынша қойылмаған бағалар бойынша студенттердің апелляциялық дауларын шешудің қолда бар мысалдары (фактілері), бұл ЖЖОКБҰ-дағы осы рәсімдердің жұмысын көрсетеді.

  5. Қашықтықтан оқыту технологиялары - қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалану бағалау саясатын жұмсартуға әкелмеуі тиіс.

  6. Қашықтықтан оқыту форматы үшін қабылданған бағалау критерийлерін қатаң сақтау;

  7. ЖЖОКБҰ-ның қатаң академиялық саясатын сақтауды қамтамасыз ететін академиялық адалдық қағидаттарын, оның ішінде талдаудың және онлайн-прокторингтің электрондық құралдарын ұстану.

 Ұсыныстар:

  • Лиганың ЖЖОКБҰ-мүшелері немесе кандидаттар қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалану кезінде де жоғарыда көрсетілген критерийлерді орындауға ұмтылу немесе оларға қол жеткізу траекториясында болу.

  • Кредиттік оқыту технологиясы саласында Лиганың Кеңесіне және Лиганың мониторингтік тобына ұсынымдар мен шешімдер шығару үшін сұратылатын материалдар мен рәсімдердің дәлелдемелерін ерікті және іріктеп ұсыну арқылы Лига стандарты критерийлерін сақтау.

  • Лиганың мүшелері немесе Лигаға кіруге үміткер кандидаттар Лиганың Кеңесіне және Лиганың мониторингтік тобына анонимдендірілген фактологиялық деректер, транскрипт, оқу жоспарлары, силлабустар үлгілері, ЖЖОКБҰ-ның академиялық қызметін регламенттейтін ашық құжаттарға және өзге де құжаттарға Электрондық қол жеткізу сияқты материалдарды ерікті түрде ұсынады.

 

Библиография

  1. Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area https://enqa.eu/wp-content/uploads/2015/11/ESG_2015.pdf (Accessed 27 February 2019).

  2. Statutes and Ordinances of the University of Cambridge https://www.admin.cam.ac.uk/univ/so/2018/chapter02-section19.html (Accessed 28 February 2019).

  3. Statutes and Ordinances of the University of Oxford. http://www.admin.ox.ac.uk/statutes/ (Accessed 28 February 2019).

  4. Student code of conduct of Nazarbayev University. https://nu.edu.kz/wp-content/uploads/2017/11/NU-Student-Code-of-Conduct.pdf (Accessed 28 February 2019).

  5. MIT Procedures for Dealing with Academic Misconduct and Dishonesty. https://policies.mit.edu/policies-procedures (Accessed 28 February 2019).

 

 

  • Бөлісу:

    Байланыстар

    Заңды мекен-жайы:

    Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Қорғалжын тас жолы, 8, 609/1 кеңсе

    phone_in_talk +7 7172 702851

    © 2019 All Rights Reserved

    Әзірленген
    mode_editБұзушылық туралы хабарлау