Академиялық адалдық лигасы

Академиялық адалдық Лигасының жалпы қағидаттары негізінде кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыруды бағалау критерийлері

Академиялық адалдық Лигасының жалпы қағидаттары негізінде кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыруды бағалау критерийлері

Осы құжат ESG-2015 стандарттарына сәйкес кредиттік оқыту технологиясының стандарттарын жетілдіруге бағытталған, сондай-ақ ЖЖОКБҰ-ның Лига мүшелеріне қолданылатын кредиттік технология стандарттарына сәйкестік дәрежесін түсінуге бағытталған. Әр студент үшін транспарентті жеке оқыту тәсілін құру арқылы кредиттік оқыту технологиясын ұстану Лига мүшелерінің басымдығы болып табылады. Осы критерийлерді ұстану, сондай-ақ Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымында (бұдан әрі-ЖЖОКБҰ) осы критерийлерге сәйкес келу үшін жазылған рәсімдердің болуы Лига мүшелері үшін маңызды практика болып табылады.

** Критерийлерді жоғары білім беру ұйымдары мен беделді университеттердің тәжірибесі негізінде Академиялық адалдық Лигасының жұмыс тобы әзірледі (библиографияны қараңыз).

 

Негізгі ережелер

1. ЖЖОКБҰ толыққанды кредиттік технологияны және оның барлық элементтерін жеке оқу траекториясын алу және жақсарту мақсатында студенттің жеке мүмкіндіктерін ашу қағидатын ұстанады.

2. ЖЖОКБҰ таңдалған жеке траектория шеңберінде студентті қолдауға және оқытуға бағытталған жоғары академиялық стандарттарды ұстанады.

3. ЖЖОКБҰ қол жеткізудің тетіктері мен тетіктерін дербес таңдауға және бағалаудың негізгі ережелері мен критерийлерін ұстануға құқылы.

Критерийлер:

  1. Студентке бағдарланған оқыту студенттің академиялық процеске оның барлық сатыларында қатысу дәрежесі: пәнді таныстыру және таңдау, силлабусты тіркеу, таныстыру және оған қол қою, пәннен келіспеу және шығару, студенттермен бағалау нәтижесін және оны шығару критерийлерін талқылау, студенттің курстың күтілетін нәтижелерін және бақылау нысандарын, сондай-ақ оның күтілетін нәтижелерге қол жеткізу дәрежесін түсінуі.

  2. ЖЖОКБҰ-ның курстың толтырылуы бойынша талаптарына сәйкес келген жағдайда курспен қысқаша танысу мүмкіндігімен студентті еркін дербес тіркеу рәсімі.

  3. Білгілі бір курсқа бос орындар (вакансиялар) болған жағдайда оқытушыны және сабақ кестесін еркін таңдау рәсімі.

  4. Пәннің силлабусымен және курстың көрсетілген академиялық және академиялық емес талаптарымен танысу, келіспеу кезінде келісім берген кезде силлабусқа одан әрі қол қою және оны алып тастау рәсімдері.

  5. Курстың силлабусында жазылған және студентке алдын ала ұсынылған қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың, аралық және қорытынды бақылауларды бағалаудың нақты критерийлері. Студенттің алдын ала танысусыз пайдаланылған бағалау критерийлерін даулау мүмкіндігі.

  6. Курстың күтілетін нәтижелерін (learning outcomes), бағалау критерийлерін (evaluation criteria), курстың академиялық және академиялық емес саясатын және студенттің шарттармен келісуі туралы қолын қамтитын курс силлабусының көлемі мен мазмұны.

  7. Қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану кезінде студенттермен жұмыс істеудің интерактивті элементтерін қамтамасыз ету, олардың білім беру процесіне қашықтықтан белсенді қатысуын қамтамасыз ету.

  8. Студенттерді қабылдау және тіркеу - студенттің оқуға электронды, жеке қатысуын, пәндерді еркін таңдауды және қалаған пәндерге тіркеуді, сонымен қатар оқытушы мен кестені таңдауды ұйымдастыру.

  9. Студенттерді қабылдау мен тіркеудің электрондық рәсімдерінің электрондық қамтамасыз етілу дәрежесі және көлемі.

  10. Тіркелген студенттер саны бойынша ЖЖОКБҰ талаптарын сақтай отырып, пәнді жеке таңдау кезінде студенттің еркіндік дәрежесі.

  11. ЖЖОКБҰ-ның тіркелген студенттер саны бойынша талаптарын сақтай отырып, оқытушыны жеке таңдау кезіндегі студенттің еркіндік дәрежесі.

  12. Таңдаған оқытушының кестесі шеңберінде жеке кесте таңдау кезіндегі студенттің еркіндік дәрежесі.

  13. Оқыту жүйелілігін танустудентті оқытудың дәйекті және үздіксіз траекториясын қамтамасыз ететін басқа білім беру ұйымдарының верификацияланатын транскриптері немесе Қоршағанортамині сертификаттары негізінде студенттің кредиттерін қайта есептеу тетігі мен рәсімі. ЖЖОКБҰ қайта есептеу үшін бағалаудың төменгі шегіне өз шектеулерін қоя алады.

  14. Студенттің басқа ЖЖОКБҰ-ның верификацияланған транскриптерін ұсынуы бойынша кредиттерді қайта есептеудің кестелік рәсімдері мен тетіктері.

  15. Студенттің орта және орта кәсіптік оқу орындарының верификацияланған транскриптерін ұсынуы бойынша кредиттерді қайта есептеудің кестелік рәсімдері мен тетіктері.

  16. Студенттің ұсынылған ЖЖОКБҰ тізімінен МООС верификацияланған сертификаттарын ұсынуы бойынша кредиттерді қайта есептеу тетігі.

  17. Студенттердің MOOC сапалы курстарын әлемде жалпыға танылған платформаларда өтуін ынталандыру.

  18. Инфрақұрылымдық ресурстарды қолдау - білім алушыларға білім беру, әлеуметтік және психологиялық қолдау көрсету, студенттерге электронды байланыс арналарымен, студенттерге арналған оқу материалдарымен және құжаттармен қамтамасыз ету.

  19. Оқуға немесе ғылымға неғұрлым терең қызығушылық танытатын және керісінше академиялық қиындықтары немесе уәжі төмен білім алушыларды білім беру арқылы қолдау.

 

  1. Білім алушыларға әлеуметтік және психологиялық қолдау көрсету тетіктері, өндірістік практиканы ұйымдастыруға және жұмыс іздеуге көмек көрсету, студенттердің оқуы, жұмысы мен жеке өмірі арасындағы теңгерімді қолдау.

 

  1. Көлемі мен ұйымдастырылуы, негізінен электронды, студенттердің оқу материалдарына, инфрақұрылымға, студенттің академиялық және академиялық емес өміріне әсер ететін құжаттарға қол жетімділігі.

 

  1. Интернетке жоғары жылдамдықты сымсыз қол жеткізу бойынша ЖЖОКБҰ инфрақұрылымын жабу пайызы.

  2. Қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, сапалы оқытуды қамтамасыз ету және студенттер мен оқытушыларға үнемі техникалық қолдау көрсету үшін ЖЖОКБҰ LMS пайдалану.

  3. Білім беру бағдарламаларын бекіту, мониторингілеу және жаңарту жүйесі (бұдан әрі-ББ) - ББ оқу жоспарларын қарау, бекіту және жаңарту тетігі мен рәсімдері және жоспарлар мазмұнының логикалық бірізділігі.

  4. Білім беру бағдарламаларын әзірлеу, бекіту және іске асыру рәсімдерінің болуы, университеттің құрылымдық бөлімшелері мен осы процестерге тартылған жұмыс берушілердің өзара іс-қимыл жасау сипаты.

  5. Пәндердің логикалық бірізділігі және қоғамның өзгеретін талаптарын көрсететін жоғары мектептің негізгі білімдерінің, зияткерлік және академиялық дағдыларының тепе-теңдігін, сондай-ақ пәндерді таңдау еркіндігінің көлемін ескере отырып, оқу жоспарлары мен оқу бағдарламаларында үздік әлемдік практикалардың көрінісі.

 

  1. Корпоративтік және/немесе индустриялық секторлармен өзара іс-қимыл тетігін ескере отырып, білім беру бағдарламаларында кәсіби қызметке дайындалу үшін компоненттердің болуы.

  2. Профессор-оқытушылар құрамыпрофессорлық-оқытушылық құрамды ашық және бәсекеге қабілетті тарту және академиялық этиканы бақылау тетіктері.

  3. Профессор-оқытушылар құрамын конкурстық конкурстық іріктеудің рәсімдері мен тетігі және рәсімдердің транспаренттілігін бақылау.

  4. Оқытушылардың үйлесімді дамыған түлекті дайындаудағы олардың рөлін түсінуі және бұл түсінікті курстың күтілетін нәтижелерінде силлабустың бөлігі ретінде, оның ішінде қашықтықтан оқыту кезінде көрсету дәрежесі.

  5. Оқытушылардың адал түлекті даярлаудағы олардың рөлін түсінуі және курстың академиялық саясатында силлабустың бөлігі ретінде осы түсініктің көрініс табу дәрежесі.

  6. Имеющиеся примеры (факты) нарушения преподавателями кодекса академической честности университета с механизмом их выявления и устранения, что говорит о работе этих процедур в университете. Оқытушылардың университеттің академиялық адалдық кодексін бұзуын жою тетігімен анықтау және оны бұзу мысалдары (фактілері), бұл университеттегі осы рәсімдердің жұмысын көрсетеді.

  7. Студенттің транскриптілік жазбасы студенттің академиялық транскриптіндегі академиялық және академиялық емес жазбалардың толық көрсетілуі.

  8. Студенттің транскриптінде оқу нәтижелерін, академиялық және академиялық емес көтермелеулер мен жазаларды жазу рәсімдері мен тетіктері.

  9. Қауіпсіздік деңгейін растау және студенттің транскриптіндегі жазбаларға қол жеткізуді жіктеу.

  10. Студенттің университеттің академиялық адалдық кодексін оларды анықтау және жою тетігімен бұзу мысалдары (фактілері), бұл осы процедураларды университетте қолдану туралы айтады.

  11. Қашықтықтан оқыту технологияларыоқытушылар мен студенттер үшін қашықтықтан оқыту жағдайында сапалы білім беру процесінің мүмкіндіктерін ЖЖОКБҰ – нің қамтамасыз етуі.

a. Пайдаланушыларға тұрақты техникалық қолдау көрсете отырып, қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, білім беру процесін жүргізу үшін сапалы платформа мен ресурстарды ұйымдастыру.

b. ЖЖОКБҰ-ның Академиялық қоғамдастығына академиялық адалдықты қамтамасыз етудің электрондық құралдарын: корпоративтік аккаунттарды, электрондық прокторинг және академиялық адалдықты тану құралдарын қалыптастыру, академиялық қызметтерді онлайн ұсыну және т. б. бойынша қолдау көрсету.

с. Онлайн-прокторлық жүйесінің қолданатын жүйесінде болуы керек мүмкіндіктер:

  • Пайдаланушының жеке басын идентификациялау;

  • Жағдайдың үздіксіз бейнежазбасы;

  • Пайдаланушы экранының үздіксіз жазылуы;

  • Шу деңгейін бақылау;

  • Қосымша экрандарды пайдалануға тыйым салу;

  • Браузердің парақшаларын ашуға тыйым салу;

  • Толықэкранды режимнен шығуға тыйым салу;

  • Браузердің қосымша парақшаларын ашуға тыйым салу.

 

Ұсыныстар:

  • Лиганың ЖЖОКБҰ-мүшелері немесе кандидаттар қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалану кезінде де жоғарыда көрсетілген критерийлерді орындауға ұмтылу немесе оларға қол жеткізу траекториясында болу.

  • Кредиттік оқыту технологиясы саласында Лиганың Кеңесіне және Лиганың мониторингтік тобына ұсынымдар мен шешімдер шығару үшін сұратылатын материалдар мен рәсімдердің дәлелдемелерін ерікті және іріктеп ұсыну арқылы Лига стандарты критерийлерін сақтау.

  • Лиганың мүшелері немесе Лигаға кіруге үміткер кандидаттар Лиганың Кеңесіне және Лиганың мониторингтік тобына анонимдендірілген фактологиялық деректер, транскрипт, оқу жоспарлары, силлабустар үлгілері, ЖЖОКБҰ-ның академиялық қызметін регламенттейтін ашық құжаттарға және өзге де құжаттарға Электрондық қол жеткізу сияқты материалдарды ерікті түрде ұсынады.

 

 


 

Библиография

  1. Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area https://enqa.eu/wp-content/uploads/2015/11/ESG_2015.pdf Accessed 27 February 2019

  2. Statutes and Ordinances of the University of Cambridge https://www.admin.cam.ac.uk/univ/so/2018/chapter02-section19.html Accessed 28 February 2019

  3. Statutes and Ordinances of the University of Oxford. http://www.admin.ox.ac.uk/statutes/ Accessed 28 February 2019

  4. Student code of conduct of Nazarbayev University. https://nu.edu.kz/wp-content/uploads/2017/11/NU-Student-Code-of-Conduct.pdf Accessed 28 February 2019.

  5. MIT Procedures for Dealing with Academic Misconduct and Dishonesty. https://policies.mit.edu/policies-procedures Accessed 28 February 2019.

 

 

  • Бөлісу:

    Байланыстар

    Заңды мекен-жайы:

    Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Қорғалжын тас жолы, 8, 609/1 кеңсе

    phone_in_talk +7 7172 702851

    © 2019 All Rights Reserved

    Әзірленген
    mode_editБұзушылық туралы хабарлау